تبلیغات
کسب درامد اینترنتی - پایان نامه کارشناسی ارشد + مدیریت +بازاریابی

کسب درامد اینترنتی

در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با 09010593607 تماس بگیرید.

تهران کارآفرین را بخاطر بسپارید(تی کی وب)، tkweb.mihanblog.com  و newtk.ir ،  tkweb.ir ، در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با شماره ی ٠٩٠١٠٥٩٣٦٠٧ تماس بگیرید.

نظر به اینکه تعداد فایل ها ، پاورپوینت اماده ، مقاله ترجمه شده و پایان نامه اماده بسیار زیاد است موضوع مورد نظر خود را از ستون سمت راست جستجو کنید؛
هر فایلی با هر موضوعی را از ما بخواهید؛ تهران کارآفرین، تی کی وب، tkweb، افزایش امار بازدید ، کسب درآمد اینترنتی

پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند

پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

زمینه: در دنیای رقابتی امروز شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند.

هدف: اهداف کلی این پژوهش به صورت ذیل مطرح می گردد:

  1. رتبه بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان
  2. تعیین رابطۀ بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان با شخصیت برند
  3. تأثیر صمیمیت، هیجان، شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی در شخصیت برند

روش: این پژوهش از لحاظ هدف كاربردی و از نظر ماهیت جزو پژوهش­های توصیفی پیمایشی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسش نامۀ استاندارد و با درنظرگرفتن روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع­آوری شده است.

نتیجه : نتایج حاصله نشان می دهد که:

  1. تأثیر گذارترین عامل مؤثر بر سبکهای تصمیم گیری مشتریان در چرم مشهد ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن ﻣﺪ روز ﺑﻮدنﮐﺎلامیباشد؛
  2. ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﺎلا در رتبۀ دوم قرار دارد؛
  3. وﻓﺎداری به برند در رتبه سوم قرار دارد.
  4. بین حساسیت به کیفیت کالا، نام تجاری و وفاداری برند با شخصیت برند در چرم مشهد رابطه مثبت و ومعنی داری وجود دارد.
  5. بین ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن و ﻣﺪ روز ﺑﻮدن ﮐﺎلا، لذتگرایی، حساس بودن به قیمت، بی هدف بودن و سردرگمی مشتری با شخصیت برند رابطه منفی و معکوس برقرار است.
  6. صمیمیت،هیجان،شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی همگی در شخصیت برند تأثیر دارند.
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: زمینه : در دنیای رقابتی امروز شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند. هدف : اهداف کلی این پژوهش به صورت ذیل مطرح می گردد: رتبه بن ...
سلام یک پایان نامه ی مدیریت ورزشی هست  با عنوان رابطه ی بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی.....پایان نامه مربوط به دانشگاه گیلان می باشد که دکتر مهر علی همتی نژاد استاد راهنمای پایان نامه می باشد ...

نظرات() 
foot pain cream
سه شنبه 6 تیر 1396 01:08 ب.ظ
We are a group of volunteers and opening a brand
new scheme in our community. Your web site provided us with valuable information to work on. You've performed an impressive process and our entire neighborhood will probably be grateful to you.
roseliaDelap.jimdo.com
سه شنبه 2 خرداد 1396 08:20 ب.ظ
I every time emailed this website post page to
all my friends, as if like to read it next my links will too.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نویسندگان

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :